Twój koszyk jest pusty.
Po złożeniu zamówienia zostanie do Ciebie wysłany mail z podsumowaniem i potwierdzeniem transakcji z adresu geogut@o2.pl lub geogut@geogut.pl
Czasem zdarza się, że niektóre skrzynki pocztowe blokują takie wiadomości (zwłaszcza poczta na wp i onecie) lub przenoszą je automatycznie do kosza lub do katalogu spam/oferty - proszę sprawdzić te katalogi. W razie potrzeby proszę dodać nasz adres do "bezpiecznych". Jeśli mail nie dotrze istnieje możliwość, że w trakcie składania zamówienia został podany błędny adres - proszę do nas napisać to sprawdzimy i wyjaśnimy sytuację.
Zamówienia płatne "za pobraniem" zostaną wysłane dopiero po potwierdzeniu zamówienia.
O zmianie statusu będziemy Cię również informować pocztą elektroniczną.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt.